Baliimsid Eda42_ evet maalesef öyle 1 düşüğü basit sanıyorlar sanırım ama cidden çok zor. Bunun psikolojik boyutu var
Eda42_ Baliimsid Ne olursa olsun ben boş gebelik yaşadım evet bebek oluşmadı ama ben kanda ultrason da gördüm herşeyi yaşadım normal gebelik gibi kürtaj oldum psikolojik olarak iyi değil kii hani umudum tekrar olabilme yönünde bazen mecbur kalıyoruz işte
Dncg Merhabalar Iki düşüğüm oldu ve doktorum trombofili Paneli testi ve kromozom testleri yaptırdı. Kromozom analizi sonucum resimdeki gibi çıktı doktorumuz daha eşimin sonuçlarına bakmadı ancak benim bu sonuçlarıma göre ayiklamali tüp bebek yapılması gerektiğini söyledi. Bilen biri yardımcı olabilir mi? https://hizliresim.com/rhyn08o