Ecexxxxxx hayır ya. devlet bizim ne hissettiğimizi ne düşündüğümüzü hissetmiyor elbet ilk düşükte gerek yok yapmam diyor. bir kadın bir anne için kolay mı o kürtaj masasına çıkmak, hele doğum katındaysa karnından senin bebeğini alırlarken diğer bebeklerin ağlama seslerine tanık olmak. ben ilk kürtajdan sonra haftalarca sucuk salam yiyemedim hamilelikte yasaktı ve kürtajdan sonra gördüğümde şelale gibi ağlıyordum psikolojik işte. devlet bu duyguları bilmiyor anlamıyor o yüzden yalan söyledim napıyım allah affetsin. ancak eşinizin sizi anlaması gerekir çok yazık