Canım çok geçmiş olsun.İki hamileliğimde lekelenmeli geçti.Günde 2-3 doz Protestan kullandım.tuvalete gitmeye korkar olmuştum.14. Haftada bıçak gibi kesildi.Şimdi 20 haftalık oldum bile.Doktorum gayet sağlıklı olduğunu söyledi,Hiç korkma.Allahın izniyle hepsi geçecek.Sağlıkla kucağımıza alacağız bebişlerimizi inşallah