1Mavimavi bende 3 gün önce oldum , sizin gibi çoook korkuyordum ama inan ne bir ağrı ne bir sızı hiç hiç asla birşey hissetmiyorsun , ameliyathaneye giriyorsun sağ sal kolundan nabız ölçerle bağlıyorlar bide soğuk insanı geriyor içerde o kadar. Ayılınca asla acı sızınız olmuyor korkmayın 10 dk lık işlem.. bide vakumlu işlemmiş artık hiç ağrınız olmayacak 🙏