La_sumom Kızlar 38 haftadayım doktor b12 çok düşük nasıl ayaktasın diye dodex iğne verdi kendi doktoruma sordum daha dönüş alamadım gebelikte sakıncalı mı b12 iğnesi yaptırmak yaşayan var mı bu sorunu
seyma0666 La_sumom iki haftadir kullanıyorum bende dodexi. Önce 5 tanesini gün aşırı yaptılar. Sonra da haftada bire düştü. Doğumdan sonrada ayda bir devam ederiz dedi doktorum. Kadın doğum doktorum yazdı bu arada
hamcokelek33 La_sumom ben de 21. Haftamdayım. 4 haftadır haftada bir kez vuruluyorum aynı iğneyi. Çok şükür bişey olmadı,hatta hayat kalitem yükseldi diyebilirim
Sema0 La_sumom bende 30 haftadayim haftada 1 vuruluyorum 2 tanesini yaptırdım 3 kaldı bir sıkıntı yaşamadım
hamcokelek33 La_sumom hem halsizlik hemde inanılmaz unutkanlık yapıyordu resmen hafıza kaybı yaşıyordum🥹🥹🥹