Aslaninannesi_ Dilancck umarım güzel sonuçlar alırsın olmasa bile üzülme bu testlerin doğruluk payı yüksek değil
Dilancck Aslaninannesi_ saol canm bugün takipli olmdgm bi doktra gstrdm bana düşük riskli dedi yani sknti yok oldugun düşük risk grubu 4 binde bir belki ckar bir kiside o kdr dedi ki temiz byle dedi ama kendi doktrma dha gtmedim
defnevedoruk Dilancck aslında yaşında normal yaş riski çıkmış, bu testler %100 doğru değil zaten içiniz rahat etsin diye fetal dna önerebilir doktorunuz
Aslaninannesi_ Dilancck benim riskli çıkmıştı dna testi yaptırdım temiz çıktı dediğim gibi doğruluk payları düşük bunların
Dilancck Aslaninannesi_ doktorda byle syledi ama riskli veya temz ckmasaydi 3 lu test veya fetal istemezmydi guzel konstu ama kendi doktrm degl dye burayada attm merak edyorum baklm kendi doktrm ne dcek