Canoski_1 2’li tarama testi yaptırdım her şey normal çıktı fakat doktorum 4’lü test önerdi 16.-20. Haftada yaptırmam gerektiğini söyledi şuanda 14+5 hamileyim. Aranızda bu testi yaptıran var mı?
hhaziran Canoski_1 ben yaptırmadım çünkü ilk gebeliğimde gittiğim 2 doktorumda 2li test temiz geldiyse 3 ve 4lü taramaya gerek olmadığını, o testleri 2li test zamanını kaçıranlara yapıldığını ve doğruluk payının az olduğunu söylemişti
obli Canoski_1 ben yaptırdım çünkü dörtlü testte ikili testten farklı omurga açıklığına bakılıyor. O nedenle doktorum yapmak istedi.