Merhaba arkadaşlar bugün kan verdim kadın doğum polikliniğinde. E nabızdan sonucuna baktım Total hcg 0.0 çıkmış yani negatif ama değer referans dışı yazıyor kırmızı olarak gözüküyor başına gelen var mı neden referans dışı olarak gözükür ? Referans aralığı 0-10 arasi yazıyor bu arada