gulkilickiyar korkmayın evet çıkınca biraz ağrınız oluylr haliyle ameliyat oldunuz sonuçta ama çok etkili bir ağrı kesici yapıyorlar ağrıyı çok iyi kesiyor. 1 hafta sonra tamamen ayaklanmış olursunuz inşallah.. Sütünüz de gelir öyle şeylere inanip moralinizi bozmayın lütfen bebeği tutmanızda hemşireler bile yardım eder.. Bir sürü anne var sezaryen olan.. İnşallah sizinki de çok güzel geçer 🥰