Şeker çok çok önemli ilk gebeliğimde yoktu ikincide benimde çıktı doktorlar çok dikkate alıyor ben doğum yaptım bebeği de beni de günlerce ölçtüler.
Benim tokluk 150 civarı gelmesine rağmen sıkı bı diyet yaptım sizin epey yüksek çıkmış şekerli meyveleri, hamur işini, pilav, makarna , beyaz ekmek , tatlı gibi gıdaları kesiyorlar