Bsrnura Kızlar bugün kontrole gittim 6+2 dedi doktor adet günüme göre ama benim kan değerim 620 5 haftalık görünüyor acaba sağlıksızmi kese göründü bugün tekrar beta HCG verdim sonuç çıkması bekliyorum
Sedann Bsrnura geç döllenmeden dolayı olabilir bide betaya göre değilde keseyi ölçerek bakıyorlar kaç haftalık olduğuna
Neboss Bsrnura canım beta değerine göre hafta ölçümü yok diye biliyorum ama doktorundan daha detaylı bilgi alabilirsin
Ela3466 Bsrnura geç döllenme olmuş olabilir bana da öyle dediler şimdi bebek tam haftasında ilerliyor merak etme ilerleyen haftalarda tam haftasına oturur birde zaten bir hafta geriden yada ilerden gelmesi normal
Eda42_ Bsrnura Eğer sağlıksız olsa bence doktor söylerdi geç döllenme olmuştur belki ultrason da GS hafta diye biliyorum orada yazar inşallah sağlıkla Güzel ilerler
sinem93- Beta değeriyle bebeğin haftası ölçülmez diye biliyorum. Benim betam 6144 idi öğrendiğimde. Ertesi gün muayene olduğumda 6+4 dedi doktor.
Bsrnura sinem93- betam da bin üzerinde çıkmadı şuan takip ediliyor daha önce düşüklerim olduğu için tedirginim herşeyi kafama takıyorum
Bsrnura Sedann kesenin ölçümü ultrason kağıdında yazıyormu acaba ona bakayım bir olmadı aklımdaydı aslında sormayı unuttum o telaştan
Aydemirdilan Bendede aynısı oldu sonadet tarihime göre iki ahfta gerideyim bunun nedeni geç döllenme dedi doktor yani sıkıntı sorun yok adet takvimine göre 15 hafta olucağıma 12 haftamdayim daha yeni
Bsrnura Aydemirdilan benim daha önce düşüklerim olduğu için biraz evham yaptım kanı da sabah verdim daha e nabiza düşmedi durdurkca merakım artıyor
Aydemirdilan Bsrnura sıkmayın canınızı Allah büyüktür rabim sizi en kısa zamanda mutlu etsin inşallah güzel bir bebişiniz olur
Bsrnura Neboss doktoruma söyledim aslında betam dusukmu biraz dedim haftasına göre düşük ama geç döllenme olabilir bir sıkıntı varmı ilerleyen zamanlarda belli olur kanın çıksın dedi
Eda42_ Bsrnura İnşallah güzel haberler alırsın kötü düşünme kan tahlili verdin mi artış da güzel oluyorsa korkma kese de görülmüş bundan sonra bebek görünür inşallah
Bsrnura Eda42_ inşallah canım alırız güzel haberleri bugün kan verdim ama daha sonuç e nabiza düşmedi malesef
Eda42_ Bsrnura Bazen geç düşebilir hastanede verdiysen sitesine girip labaratuvar sonuçlarına bakabilirsin
Bsrnura Eda42_ ayyy canım sen deyince baktım şimdi asla aklıma gelmemişti 1269 çıkmış sonucum 620 çıkan sonucu cumartesi vermiştim