BraAltun Bella-b çatlak kremi kullanıyorum doktorum önerdi, kokusu cok güzel ve iyi nemlendiriyo, içeriğindede ihtiyacımız olan tüm bitkisel yağların karışımı var bir araştırın derim 🤗
Hatice_2592 asudezgnc striacare 100mg jel krem canım bende yeni kullanmaya başladım tatlı badem yağına ek olarak