Kızlar bu ay letu kullandım sat 3 Aralık batda 28 ama benim adetlerim düzenlidir çok nadir yaşarım gecikmeyi geçen ay normal günden 3 gün önce olmuştum ama bu ay daha yok ara ara kasik ağrım var anlık oluyor sürekli bir ağrı yok Perşembe test yapmıştım negatifti ondan beri yapmadım sizce gecikme yapar mı bu hap