Hanımlar 37 + 6 da normal dogum yaptim nisnaim geldi suni sancı ve normal sanci ile dayanamayip sezeryana alin beni deidm sonra nefes egzersizlerini yaparak sancimi hafiflettim doğum da dahi hep 5 saniye kuralini yaptim ve kolaylıkla dogum oldu sancinizi nefesle yönetim mutlaka YouTube den izleyin derim acinizi gerçekten hafifletiyor