Kızlar selam, eşimin ailesi ve kendi ailemle aynı şehirde yaşıyorum. Doğum şeklim henüz belli olmadı ama normal de olsa sezeryan da olsa doğum anında değil doğumdan sonra odaya geçip biraz rahatladıktan sonra ailelere haber vermek istiyorum. Normal doğum olursa belki ben saatlerce hastanede sancı çekicem bağırıcam falan annem gelip kapıda panik yapacak sürekli soracaklar falan. kaynanamlarmaaile gelir kapıda görümcem kaynım kayınbabam beklerse stres olurum doğuramam kesin. Sezeryan olursa da yine odaya götürülürken ay bacaım mı açıldı kolum mu göründü saçım mı göründü derdine girmek istemiorum tesettrülü biriim. Kaynım, görümcemin eşi kayınbabam falan beklesinler istemiyorum. Yani kısaca iki doğumda da aileleri sonradan çağırmak daha makul geliyor. Ama kayınvalideme geçen gün bunu sööyledim sakın öyle bir şey yapma falan dedi. Annem ne der bilemiorum o da panik biri. Ay kimseyle uğraşmak istemiyorum eşim olsun yeter gelen kalabalık gibi geliyor bana. Kaynanama hastanede çekirdek aile dışında ziyaretçi istemiyorum dedim teyzesi de gelecek diyor. Bebeği kesinlikle öptürmem diyorum o kadar sakınma falan diyor. Deliricem ya yanlış mı düşnüyorum bilmiyorum. Böyle doğuma yalnız gien oldu mu aramızda