Kızlar 31+2hamileyim suyum olması gerektiğinden bir tık fazla doktorum onlem amaçlı onümüzdeki pazartesi gel ciğer geliştirici yapalım dedi ogün 32+2 olucam erken değil mi 1 hafta daha bekleyip yapsam daha iyi olmaz mı çünkü ne de olsa ignenin etkisi sadece 2 hafta ? Tecrübeleriniz neler siz ne zaman oldunuz igneyi? Bir de şekeri yükseltiyor dedi doktorum acaba doguma kadar kalıcı bir şey mi yoksa sadece birkaç günlük yükselme mi oluyor?