Esra11_10 12 hafta olacak bana doktor bişey demedi sormadım da 2 li tarama testi için çağırdı o zaman soracağım öğrenebilir miyim acaba
esca344 Esra11_10 iyi ki dememiş bana 12de yüzde yüz erkek dedi 16 da kız oldugunu öğrendik emin olmak istiyorsanız 15 ve sonrası ideal 🌸
Merve_kucuk Esra11_10 16 haftalıkken erkek dediler. 22 haftalıkken kızım olacağını öğrendim. Şuan 4.5 yaşında