Zeyno_01 benimde böyle oldu doktorda ilk defa 15 oldu şaşırdım hep normaldi 19 haftalık hamileyim birde bir kaç defa ölçtüm düzeldi ama sonra yine 14 görünce doktor ilaç yazdı günde 1 Alfamet alıyorum protein kaçağı varmı baktı 24 saat idrar topladım bir sıkıntı çıkmadı şükür böyle sürekli ölçerek takip ediyorum sizde doktorunuza gidin o size bir yol gösterecektir mutlaka