Aryaalina Kızlar alışverişe başladınız mı 18 hafta + 1 günlük olduk şubatta yavaş yavaş almaya başlayacaz inşallah🙏🏻
balinannesi20 Aryaalina vala canım bende o haftalar başladım sarı beyaz kırmızı falan aldım 30. Haftamda hoşuma giden pembişleri aldım iyiki almışım diyorum şimdi hiç halim yok 🙈
Gulendam34 23 hafta olduk bebek mobilya takımı ve bebek arabası tamam diğerlerini de Mart'ta alicaz inşallah
Baharimmmm 25 +2 yim cinsiyet belli olmadan kiza erkege uyacak biseyler aldim zibin vs 12. Haftada cinsiyet belli olunca yavas yavas pembeler va almaya basladim besigi de aldim valla sadece dolabi kaldi kizin odasina zzten ev de esya degisimi olacak dolap o vakit gelir iyi ki yavas yavas almaya basladim simdi doktor kendini yorma dedi esi asagida bebegin her disari cikinca indirmde bisey varsa alıyorum valla oglumun ustune 12 sene ustune olunc ayri bir heves var bizde esim dur artik diyor bebek dogsin geriai alinir dese de ben begendikce al diyor cok gzuel deyip 😂biberon emzik va gibi de aldim bakom gerçekleri kaldi