bereninannesi__ ben öğrenmek istememe rağmen bana %70 erkek dedi bugün, ve 12+3 haftadayız. Kordon olabilir mi diyorum parlaklık bence pipisi dedi. Hiç erkek hissetmemiştim hem istemediğim halde söyledi hem afallattı cidden karmakarışık hissettirdi bana. Bakıyorum ultrason fotoğraflarına videolardan falan benzetemedim. Benimle bu durumu yaşayan var mı ? Yanılma ihtimali ?