Ssssserapppp Aynur4564 bende öyleyim canım. 34. Haftada 1 gece hastanede yattım, sancım çıktı hep erken olcak diye bekledik ama bugün 39+3 olduk gelmiyor. Hiç bir belirtim de yok. Sadece 2 cm açılmam varmış, sende belirti var mı?
Mercan0652 Aynur4564 alakasiz ama bişey sorcam ya çatı muayenesi falan oluyo musunuz doğuma yakin yani normal mi sezeryan mi ona nasil karar veriliyor. Bebeğin duruşuna falan kaçıncı hafta bakılıyor. Bu arada sağlıklı doğumlar diliyorum inşallah biran önce kavusursunuz bebeginize 😊
Aynur4564 Ssssserapppp hiçbir şey yok psikolojik olarak sanki hiç gelmckmis gibi bir durumdayım bir de gurbettym anneannem yoğun bakımda kaynanam sadece doğumumda olck gibi görünüyor en çok istemediğim kişi kaynanamla çünkü hep sorunlar yaşadık ömür boyu artık soylenicek ben doğumda yanındaydım diye
Ssssserapppp Aynur4564 stres yapma canım, sen kendine odaklan. Hayırlısıyla dogumunuda rahatlikla yapacaksın iyi düşün iyi olsun. Stres bebeği daha çok etkiliyor, o yüzden sen kendine dikkat et 🌸
Ssssserapppp Mercan0652 her doktor çatı muayenesi yapmiyor, benimki 37 de yaptı, bundan sonra her gittiğimde acilmama baktı. Simdilik catim uygun olduğu için normal doğum bekliyoruz.