Fatmaaydinnkoyuncu
Kullandım. Rahim duvarımda kalınlaşma vardı. Doktorum 3 ay kullanmamı söylemişti. Sonrasında gebelik planlaması yaparız demişti. Kullandım. Peşine Alasitol vitamin kullanmamı önerdi. 2. Ayımı kullanmaya başlayacaktım ki hamile olduğumu öğrendim. Açıkçası ilaç öyle kolay da bulunan bir ilaç değil. Faydalı mı? Her ilaç gibi illaki vardır bi falsosu ama işe yaradı mı derseniz, bende yaradı. Tabi önce Allah nasip etti diyelim ilaçta vesile olmuş oldu. Ama doktorunuzun ne için önerdiği de önemli. Sadece adet düzenleme için de kullanılabilir bir ilaç.