esranurr12 Adetim 30 gün gecikti kızlar gebelik testini 17 gün gecikmede yaptırmıştm kan ile çıkmamıştı şuan çıkarmı varsa hiç bu kadar adetim gecikmemişti
2Princess1Mom esranurr12 Kadın doğuma gittiniz mi hiç? 30 gün gecikme çok fazla. Gebelik olsaydı şimdiye belli olurdu diye düşünüyorum. Altında başka birşey olabilir. Gitmediyseniz bence bi kadın doğuma gidin.
Hatice5855 esranurr12 benimde bu ay 25 gün gecikmem oldu. Doktora gitim hormon falan bakıldı bi sorun yok dedi adet söktürücü bile vermedi. Bekle kendiliğinden olsun dedi. Hiç bu kadar gecikmemistim
esranurr12 Ozlm_24 ben hala adet olmadım 44 gün oldu doktora gittim 30 günde ve çıkmadı şimdi test yapsammıki