Hayır aldırmadım bende. O an tüm doktorlar kafamı karıştırdı özellikle devletteki doktorlar sadece olumsuz yönleri söyleyip direk aldırmaya yöneltiyor sanki. Daha doğmamış bile olsa onlarında bir canı var. Bence bir doktorun ilk yapması gereken şey yaşatmaya çalışmak olmalı. Tıp fakültesi hastanesinde fetal mr cekindik. Sonuçları çıktı şizensefali ve csp tanısı doğrulandı. Mr sonucuna pediyatri nöroloji doktoru bakacak.Sizin son durumunuz ne ?