Anneyimmmben benim bi kız bi oğlan var araları 1,5 yaş var beraberlerken çok kuduruyorlar ama oynuyorlar genelde. Şimdi ikinci oğlana hamileyim araları 3,5 yaş olacak bakalım abilik yapacak mı yoksa kıskançlık mı olacak göreceğiz 😂 kızımla daha fazla olacak 5 yaş olacağı için o ablalık yapar ama oğlumdan emin değilim 🤨