Kızlar 32+5 e çalışabilir raporu alırsam Dr um 32+0 olarak veriyorum dedi o konuda sıkıntım yok 5 gün avantajlı olursun dedi . Ama şimdi şunu anlayamadım ben 32+5 te 32+0 olarak raporu sundum diyelim. 37+5 e kadar çalışmak durumunda mi kalıcam 5 gün ileri olmuş olucam ? O kısım nasıl olacak kafam karışıyor ya biri açıklayabilir mi ?