La_sumom Eskiden çok kıpır kıpırdı son haftalarda sadece ara ara ayaklarını tekmelerini hissediyorum yeri daraldığı için mi acaba
FNK La_sumom en son ne zaman kontrole gittiniz? Benim doktorum harekette azalma olursa hastaneye gel diyor 37+4 üz biz de. Sanırım 2 saatte 10 hareket falan hissetmemiz gerekiyor özellikle birşeyler yedikten sonra
RiRi22 La_sumom günde 10 kez hareketi hissediyorsan sorun yoktur. Bebeğin bedeni büyüyüp yaşadığı kese dar geliyor ondan çok hareket etmez baskı verir onun yerine
La_sumom FNK geçen hafta pazartesi gittim hareketleri yapıyor bişeyler yiyince falan ama azaldı gibi hissediyorum eskiden balık gibi dönüp duruyordu