keyfimin-kahyasi-misin bende de durumlar normal normal doğum biraz korkutuyor uzun ve daha meşakkatli gibi geliyor sezeryan şipşak gibi oldu bitti gibi hissediyorum bu aralar herkesin yaşadığı farklı tabi bazıları sezeryan tercih ediyor isteyerek bazıları normal daha iyi sezeryan zor diyor ben yaşamadığım için bilmiyorum tabi yanlış anlamazsanız sormak istiyorum neden sezeryan istiyorsunuz normal istemiyorsunuz söylebilir misiniz bana da fikir olmuş olur