Durum bildirgesi…🥰
Biz 26+5 Olduk bile 🥹🥹…
İkinci gebeligim(2 düşük var bide ) ve Zor geçiyor İlkide böyleydi . Nefes darlığı Oturup kalkarken zorlanma , yemek yiyince patlama hissi 😂ama çok yemek istemek . Bide kaşık karın ağrısı başladı Suanlik normal seyrinde gibi cogalmaz umarım . İlk gebeliğim erken doğum riskliydi tabi 43 haftalık doğdu oğlum 🤣. Kanalda durdu uzun süre gibi şeyler yaşadık . Bu gebelikte detaylida riskli dendi ense kalınlığı yukske dendi ama normalmiş başka doktorlara göründüm çok şükür. Daha erken ama makat geliş ve kanala yakınmış dedi doktor Donmeyebilir tabi işime gelir sezeryan istiyorum. Bende durum böyle ya siz ? 🌸