edan_ ben kullanmadım ama çoğu paylaşımda yorumda görüyorum zararlı diye bide bence onu yapıp cildimi tahriş edene kadar güzel bi jilet alıp onu kullan daha iyi nemlendirip falan venüs jilet gibi çok öneriyorlar tüğ dökücü azıcık uzun kalsa etini çok tahriş ediyor jilette kuru kuru nemlendirmeden ucuzundan alırsan oda kötü tabi ama yinede jilette de nemlendirip iyisinden alıp kullanmak en iyisi hele grnital böygeye tüğ dökücü yapmak aşırı hassas bölge az fazla kalsa etini yakarsın bence