Kızlar ben 17 aralıkta yumurtlama gördüm. Yumurtlamamın üzerinden 10 gün geçince koyu turuncu gibi lekelenmem başladı adet oldum sandım ama 3-4 gündür bu şekilde devam ediyor. Ceviz büyüklüğünde çok açık turuncu-pembe gibi akıntım var. Yumurtlamamın üzerinden 12 gün geçtiğinde test yaptım negatif. Acaba hamile olabilir miyim? Olsaydı 12 gün geçtikten sınra kesinlikle çıkar mıydı? Lütfen yorumlarınızı yapın