bravo61 Selam hanımlar devletten alınan doğum ücreti hakkında bilgi alıcaktım. Son 1 yıl içinde 90 gün sigortası olankar alabiliyor yazıyor. Ben 4 aylık hamileyim mayıs gibi doğım yapıcam da başvurabilir miyim ? Bilen var mı
bravo61 Vildan8891 bugun itibari ile işten çıkıcam da son bir yıl içinde 7 aylık sigortam var olucak alabilir miyim nasıl olcak merak ediyorum da kafam karışrk
minikbebegim06 bravo61 hayir işten çıkarsanız alamazsınız 32 çalışabilir raporu alıp 37 de çalışamaz almanız lazım ya da 32 de direkt çalışamaz raporu almanız lazım doğum iznindeyken alınan bir ücret