GirlandBoy_Mom Doktorum bana cumartesi günü aksel adında bi antibiyotik verdi ama ben kendimi iyi hissetmiyorum 2 gündür bende kusma ishal mide bulantısı yaptı bugün doktoruma Gidicem tekrar içinizde bu ilacı kullanan varmı
kkff GirlandBoy_Mom GirlandBoy_Mom ben de sef diye bir ant kullanıyorum ancak yan etki vs yapmadı çok şükür: iki tane kaldı bitsin de kurtulayım diyorum ant olduğu için korkarak alsam da doktoruma sordum hatta iki doktora.. kullan dedi
mamaofgirls GirlandBoy_Mom ya çok geçmiş olsun yan etki yapmış maaselef doktora gidene kadar almayı bırakın derim. Bir de bu tarz ilaçlar genelde vajinal enfeksiyonları da tetikliyor diye biliyorum 😔
GirlandBoy_Mom kkff benim doktorum verdi 2 gün oldu başlayalı ama yan etkileri oldu doktoruma gidicem bugün tekrar