Bende 32+3 teyim hiç birşeyim hazır değil çoğu şeyi aldık ama ne yıkadım ne ütüledim ne de ev temizliğine başladım önümüzdeki hafta anca ev temizliğine yavaştan başlarım diye düşündüm sanırım çok yavaş davranıyorum.. bi türlü yapasım gelmiyor ertelemek istiyorum hep sanki
İşler bitince zaman geçmicek gibi