Kumsalca Canoski çok teşekkür ederim yorumun için inşAllah öyledir 🙏🏻 hastaneyi arıyoruz ama bağlanamadık bi türlü raporlanmış mı bilmediğimiz için gitmedik de ön sonuç için aranmadık da anlamadım arada kaldım diğer sonuçları bekliycem
Canoski Kumsalca raporlanmstr cnm e nabza düşünce genelde 1 2 güne arayp. Bilgi vrrylr inslalh tmzdir snc öğrenince banada haber et cnm bende yaptrdim biliyorum o süreçleri Rabbım kmsyi bu yolda dara dusurmesin🙏🙏🙏
Kumsalca Canoski öyle mi oluyor burada birinden okumuştum da tüm sonuçları beklemişler raporlamak için o yüzden ben de üstünde durmadım
Kumsalca Canoski umarım sağlıklı haberler almışsınızdır siz de , Allah razı olsun amin inşAllah 🤲🏻sonuçta sorun olsa kırmızı oluyor e nabız da diye biliyorum emin olamadım o yüzden sordum buradan
Canoski Kumsalca cnnm 3 snc bi raporuylr 3 snc bi raprlylr hangi testleri vrdgne bağlı ben trzma 14 21 28 ve dowm icn vrdm tk kagtta vrdlr bde arry vrdm genetik gene oda onuda tk raporda vrdlr
Canoski Kumsalca tmz cnm bzm tüm sonclar çok şükür rabbime Allahm.kmsyi dara koymsn bu yolda aynen krmzi ünlem.yok krkma tmzdir 🙏♥️♥️
Kumsalca Canoski biz de de microarry genetik falan vardı galiba 2 sonuç çıkmış 3 kalmış Şuanda inşAllah hepsi temiz sonuçlanır Allahın izniyle rabbim hepimizin yüzünü güldürsün 🤲🏻
Canoski Kumsalca korkma.canim illk snclr tmz glnce genelde tmz glyr gerisi de ben 29 haftada vrdim dusun 36 da ckti krkma Allahn izniyle tmz dualarım snn icn🙏