twinmotherrr Merhaba kızlar cinsiyet tahmini yapabilecek var mı acaba 11+3 teyiz merakla bekliyorum 🥹 
Feyzanurakpinar Sulemiiyy kıza benziyor dedi o da ama göremedi tam olarak. Yarın gidicem bakalım net bişiy diycek mi çok merak ediyorum
Feyzanurakpinar Sulemiiyy yüzde yüz kız demiştiniz bugun öğrendik kızmış. Nasıl bildiniz tebrik ederim🌸
Aleyna_1634 Sulemiiyy bi 3 4 kişi kiz dedi erkek diyen 2. Kisisiniz❤️teşekkür ederim yinede hayırlısı olsun
Duygu61546 Sulemiiyy banada bakarmısın lütfen 
Rabia_1634 Sulemiiyy merhaba ben cinsiyeti öğrendim doktor erkek dedi ama bana hiç erkek gibi gelmiyor tüm belirlerim hislerim başından beri kız diyordum hala kız gibi geliyor
Sulemiiyy Rabia_1634 belki gönlün kızdan yana ise öyle hissediyor olabilirsin ama bu bebiş %100 erkek 🥰