Kızlar gebeliğimin başından beri riskli gebelik grubundayım. Günde 3 duphaston haftada 1 de pruloton iğne oluyorum. Pıhtılaşma yatkınlığım var 31. Haftaya kadar günde bir ecopirin alıyordum doktorum bu hafta Oksapara başlattı. Oksapar başlayınca bi anda lekelenmem oldu. Şok oldum! Hemen acile gittim muayene ettiler bebek iyi çok şükür. Vajinadan gelen aktif bir kanama yok dediler. Zorlandıgınızdan olmuş olabilir, iğneden olmuş olabilir falan dediler. Doktoruma söylediğimde iğneden olmaz devam edelim dedi bana. Ama ecopirini ilk baslarda kullanırken de kanamalarım olmuştu benim. Acaba kan sulandırıcılar agır mı geliyor vücuduma anlayamadım. Böyle bi şey basına gelen var mı? Oksapar kullanırken kanama yaşayan bilgisi olan yazarsa çok sevinirim çok tedirginim 🥺🥺