Gzmmy 21 haftalık hamileyim 3 gün önce tetanoz aşısı ilk dozunu oldum ama ben de inanılmaz yan etkileri oldu kas ağrısı, sıtması tuttu falan. Bir kaç gündür bebeğimin hareketleri azaldı normal mi bu durum endişelenmeli miyim
Almira_ Gzmmy bebegn hareketlerinin azalması tehlikeli. Doktora görünun bence. Yan etkiler herkeste görünmez. Ben mesleki durumumdan dolayı (gıda mühendisiyim) zaten iş yerlerinde istendigunden 4 kere falan Vurulmuştm.hic bir zaman yan etki olmamıştı. Gebelikte de bu sebeple tek doz vuruldum ya etki yapmadı. Yan etki bazı insanlarda görülebilir ama bu bebeği normalde etkilemez. Ortalkta tetanozla alalı kötü yorumlar tamamiyla uydurma aslında. Belk sizinki psikolojiktir belki de bebekte farklı bir şey olmustur. Acilde görünün bence. Ultrasonda bebeğe baksınlar
Baby_B Gzmmy ben 2 doz olmustum Hic sorun yasamadim O haftalarda hareket düzenli olmayabilir Telaslanmayin Kol agrisi falan olabilir normal 28 deyim ben 24 den beri düzenli hissediyorum
myangelson Gzmmy bende hiç hareket azalması falan olmadı doktorunuza sorun isterseniz ama sizin haftalarda düzenli hareket olmuyor zaten genelde 27 den sonra düzenli hareket ediyor diyor doktorlar
Sevvalyilmaz Ya bende üniversite zamanımda 3 sene once 2 dız olmuştum staj için istemişlerdi Şimdi 24. Haftamda sağlık ocağı 3. Dozu yaparız dedi ama bilemedim yaptırsammı yan etkilerden korkuyorum
snmrd Sevvalyilmaz 3 doz fazla değil mi ben 2019 da olmama rağmen doktor önermedi zaten doğum ortamı steril diye ama benim içim rahat etsin diye 1 doz oldum bi doz yeterli demişti sağlık ocagı bence 3 fazla
Sevvalyilmaz snmrd yok 3 sene once 2 dozumu olmuştum sağlık ocağıda dediki olmuşsun zaten 3. Yü tamamyalayım ama bende bilemedim gerek varmı diyr
snmrd Sevvalyilmaz bence gerek yok ama sen bilirsin tamamlancak bişey yokki zaten önerilen 2 doz sende olmuşsun koruması 10 yıl 🤷🏻♀️