danla2711 Geçen sene evli olduğumuz ilk yılbaşıydı dışarı eğlenmeye çıkmıştık arkadaşlarımızla. Yiyip içip dans etmiştik ne güzeldi. Malum bu sene bebiş var doğmayı bekleyen her an doğacak olan 🥰 bu sebeple hiç bir planımız yok evdeyiz çay çekirdek ☺️