danla2711 Eşim her yılbaşında nöbetçi oluyordu yalnız oluyordum, yada annemlere gidiyordum. Bu sene nasıl olduysa evde beraberiz ama hiç hevesim yok. Sonu güzel olsada kötü bir yıl geçirdim. Küsme bebeğim en doğrusunu yapmışsın. Keşke bende yapabilsem 😥