Goktuganne Kızlar daha önce böyle bir yaşadınız mı, koyulaşmasını bekliyorum fakat sürekli silik çizgi çıkıyor. Kimyasal gebelik mi geçiriyorum 🥺 prodoctor gebelik testi 
Kubrakaya34 Goktuganne benimde öyle oluyor şuan yumurtlamiycam herhalde 🤷ilk defa takip yapiyorum böyle olup koyulasan varsa bilgilendirin bizi lütfen
Edizhr Goktuganne bende sabah yaptım dün silikti hafif bugün daha belirgindi ilk defa yaptım bel kasik ağrısı akıntım biraz yoğundu bakayim dedim koyu çıktı adetim de düzensizdi bakabilirsin benimkine bakılıyorsa
_Mother_ Goktuganne bunlar gebelik testimi yoksa ovulasyon mu kenarlarında sayı var ama kimyasal gebelik geçiriyorum yazmışsınız kafam karıştı
_Mother_ Goktuganne kan vermen daha sağlıklı olur her testin hassasiyeti farklı oluyor ilk kan verin 48 saat sonra 2. Kanı verin sağlıkla geçsin inşallah
Smiley87 Kan testi verin, 48 saat sonra tekrar verin kan sonucu en az 2 katına çıkarsa gebeliğiniz sağlıklı demektir , hayırlı olsun
Edizhr Goktuganne canım benim de böyle olmuştu asla koyulasmadi üzmek istemem seni inşallah güzel sonuçlar alırsın ben 6 haftalık kürtaj oldum