Zeyno_01 Kızlar benim gibi sorun yaşayan var mı ? Ne yaptınız çok yüksek değil ama 13 8 felan çıkıyor 14 8 gibi ebe yüksek diyor 😦
Yeliz_3534 Zeyno_01 alfamed tansiyon ilacı kullanıyorum arada benimde çıkıyor 14 kadar limonlu su içiyorum
esca344 Zeyno_01 normale göre düşünmeyin hamilelikte sınır 14/9 Muş benim de 13/8 cıktı doktorum yüksek buldu 3 gün takip edeceksin dedi 14/9 iki defa götürsen gel dedi
elmaelmaelma Zeyno_01 ilk hamileliğimde ilaçla kontrol altındaydı. İkinci hamileliğimde sizinki gibi hafif yükseklik oldu bi dönem, daha yükselmediği için ilaç kullanmadım. Büyük 15 küçük 9 olursa ve 1 saat boyunca düşmezse acile başvurmamı söylemişti doktor.
Zeyno_01 esca344 ben ilk gebeliğim de holter bile taktırdı 24 saat kolumda durdu tansiyonumu ölçtü yarım saatte bir sonunda ortalama aldı 12.8 çıkmıştı
Zeyno_01 elmaelmaelma aynen canım ben ilk gebeliğim de sancı çekerken aynısı oldu cataldan sezeeyana alınmıştım doktor da ondan korktu ama yüksekte değil bende takip ediyorum