biizaaa canım korkacak bir şey yok. Benim de 1 düşüğüm, 1 de doğumdan 6.5 ay sonra kaybım var. Şuan tekrar hamileyim 12+3 ün bende. Benim doktorum her hafta çağırıyor beni 😂 bende müsaitliğime göre 1-2 hafta sonra gidiyorum genelde. Tansiyon düşüklüğü, bir şey yiyememe durumları yaşıyorum bende üstelik bu üç ayda 6 kilo falan verdim ama bebek iyi çok şükür. Sakin kalmaya çalış, her şey yolunda diye kendini telkin et. İnşirah suresi dinle, meditasyon yap sana ve bebeğine iyi gelecek şeylere odaklan 🌸