nisoom01 kızlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik biz bugün 17+6 olduk cinsiyetimiz de kız sabah bulantılarım hala gitmedi bazen de karnım ağrıyor sizde durumlar nasıl 🌸🤩
Abilikardesli nisoom01 bizde 18 haftalığız bizimde cinsiyetimiz kız bulantımız yok ara sıra öğürme oluyor 🙂
Defnemome nisoom01 bizde 18 haftalık olduk cinsiyet erkek mide bulantısı 12 de geçti ama hep bir sancı var karnımda
58ee nisoom01 18 haftadayız bizde kız bekliyoruz miğde bulantısı hiç olmadı ara ara adet sancıları oldu şimdide ara ara gaz sancısı 🥰
sedamusa nisoom01 16+1 cinsiyetimiz kız bulantılarım hala geçmedi bir an önce bebeğimin hareketlerini hissetmek istiyorum 🥹
Anneolsamkeske nisoom01 Abilikardesli Defnemome 58ee sedamusa yuzirneym babyoz Allah hepinizin saglikla kucagina almayi nasip etsin bende 18+5 im ama cinsiyet net degil 17. Haftada devlette kiza benziyo dedi dr sizce kesin kiz mi hazirlik yapmali miyim🙏 degisen cok varmis sizlerin kesin net mi 🌸🌸🤱🤱
yuzirneym 18 haftalığım ben de, cinsiyet erkek 😻 karnım hiç çıkmadı, çıkar sanıyordum. Baş ağrısı dışında iyiyim :(
nisoom01 yuzirneym benim azıcık çıktı canım 4 kilo aldım arada bas ağrım oluyor benimde buna da şükür 🙏
Ecmc nisoom01 ayyy 18+4 olduk bizde cinsiyetimiz belli degil hala bulantilarim tam gaz olmasad devam ediyor ilac kullaniyorum insallah gecer 🥺
babyoz nisoom01 18+2 kızımız olacak inşallah . Bir kızım daha var 4 buçuk yaşında. Bu hamileliğim daha zor geçiyor. Bulantılar ağrılar vs ama çok şükür ilk haftalara göre daha iyiyim 🙂
nisoom01 Anneolsamkeske canım bende 13 de kıza benzetti 17 de kesinleşti bence senin de değişmez ama yine de alışveriş yapmak için bekle 🥰🙏
Nanelimon_19 nisoom01 bizde 16+4 deyiz cinsiyetimz belli değil erkek olabilir dedi sadece çok şükür bulantı kusmam hiç olmadı sadece bel ağrım ve halsizlik var onun dışında sıkıntı yok çok şükür 2. gebeliğim 3.5 yaşında oğlum var 🥰