canimyavrum_ benim kalcamda basenlerimde ve bacaklarimda eskiden beri vardi bir rahatsızlık geçirmiştim küçükken ve çok ağır ilaçlar kullandim iki yıl boyunca tuz şeker kullanmadim ilaçlar yüzünden 80 kiloya çıkmıştım ilaçları biraktitan sonra çatlaklar olustu beyaz beyaz ve şuan yeni evliyim 7 aylık hamileyim o kadar üzülüyorum ki keşke hiç o hastalığa yakalanip bütün vücudum catlamazdi şuan badem yağı kullanıyorum ama fayda etmiyor biraz olsun durduruyor daha fazla olmamasi için kalçama bacaklarıma surmuyorum sadece basenlerime sürüyorum 😓