Kızlar adetim 2 gün gecikti ve 2 gün sürdü 3.gün kahve lekelenmeyle bitti bu normal mi? Normalde 6 gün sürer 7.gün abdest alırdım .. ama ilk gün sökülene kadar çok kötü ağrım oldu, vücut kendini hazırlıyor sanırım hamileliğe üstüne görme olsa ilk gün okadar kötü ağrım olmaz dı