Babyybabyyy sabah polikliniğe git en iyisi ya da maddi imkanın varsa özele git. İnsan canını nasıl bu kadar hafife alıyorlar anlamıyorum gerçekten bebeğe bir şey olsa Allah korusun nasıl hesabını verecekler aylarca karnımızda taşıyoruz önem veriyoruz hastanedekilerden insan muamelesi görmüyoruz yazık