Cigdemilkar Kizlar doguma 1 ay kala ben lansinoh krem almistim gogus uclarim icin hergun de surdum 2 gun once dogum yaptim ancak goguslerim fena yara oldu hala o kremi kullaniyorum kendi sutumu suruyorum ayva cekirdeginden jel yaptim onu suruyorum zeytinyagi suruyorum gogus kalkani bile aldim ama faydasiz baska bildginiz yontemler var mi cocugumu emzirmek iskence oldu😭😭
Gzeynepp Cigdemilkar tahin yağını dene doğal yöntemleri kullanmanı tavsiye ederim tahin yağını kullanıp memnun kalmayanı duymadım 😄
Rumeysaylz Cigdemilkar Garmastan Pomad ilk kullanımdan itibaren acıyı alıyor düzenli kullanımda da tamamen kurtulursun
Fatmanaz deletedmom734 canım bana doktorum göğüs ucuna krem sür dedi neden dedi hangi kremi kullanacağım doğum yapmadım daha
Zeynnep Lahana yaprağını sarmak iyi geliyormuş diye okumuştum internetten bi araştırın isterseniz. İnşallah hemencecik çözüm bulursunuz 🌸
Hilal34 Canım annem e vitamini alıp kırmış ve geçmiş. Eczaneden şişede satılıyor ya onlardan . bir dene istersen ona da doktor söylemiş .
Hilal34 Cigdemilkar sen eczane ye git al canım çok pahalı birşey değil 5 tane oluyor içinde 5 tl fiyatı diye hatırlıyorum. Camın içinde oluyor . Camı kırıp kullanıyorsun . Hemen kırılıyor zaten .
deletedmom734 Fatmanaz meme reddi yaşayabilirsin canım o yüzden nemlendirmek istersen zeytinyağı sür.