Helen1 Ben sezaryen doğum yaptım, eşim girdi. Ben çok korkuyordum doğumdan o yüzden bana destek olması açısından iyi oldu, eşim de girmek istedi bebeğin doğum anını birlikte karşılamak güzel oldu. Ama eşim çok soğukkanlı bu konularda, etkilenmez ameliyathane ortamından filan, kişiye göre de değişebilir bu durum. Tabi normal doğumda nasıl olur onu da bilemiyorum ama ben normal de olsa, yanımda olmasını isterdim.