Pemberuya merhaba
Öncelikle 30 ay yani 2,5 yaş öncesi verilen tuvalet eğitimlerde beze dönüş oluyor. Ayrıca gece ıslatmıyor oluşu eğitime başlamak için bir sinyal olsa da kendini ifade etmesi de gerekiyor. Yani 1,5 yaş bunun için oldukça erken. Eskiden işte 1 yaşında alıştı benim çocuğum gibi söylemlere kulak asmayın. Biraz daha bekleyin 2 yaşından sonra lazımlığa ya da klozete çocuk aparatı takarak ara ara götürerek alıştırırsınız. Bir de mesela çocuk kaka nedir bilmiyor görünce korkabilir çişini tutma eğilimine gidebilir o yüzden erken yaşta önerilmiyor.